dimecres, 2 de gener del 2013

Encetem any i bloc


És un dels propòsits d'aquest any nou que ara comencem. Recuperar l'escriptura. Trobar d'una vegada per totes, estones per a escriure. I una de les coses que faré és aquest bloc amb el què intentaré tenir una obligació setmanal per a recuperar un ritme i un mètode, i el combinaré amb alguna altra activitat d'escriptura alternativa. A veure si ho puc fer!!

Bé, i de què anirà aquest bloc? doncs de l'any 2013. 52 setmanes de l'any 2013. Un escrit per setmana sobre el què més m'hagi inspirat per escriure alguna cosa aquella setmana. Sobre la meva família estimadíssima, sobre la meva feina, sobre la meva ciutat, sobre la meva realitat.

Deixo aquí la introducció... el primer escrit vindrà quan s'acabi aquesta setmana.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada